Vsa ponudba
 

Dostava izdelkov

DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Redno dostavo trenutno lahko zagotovimo samo na območju Slovenije in Hrvaške. Za dostavo v druge države EU in ostale države nas kontaktirajte.

Naročeno blago z vrednostjo nad 400,0 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.​

Blago pod to vrednostjo vam bomo dostavili po ceniku naših dostavnih služb.

Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času. Blago ni vedno na zalogi, a če je bilo ob oddaji naročila na zalogi to pomeni, da je na zalogi v našem skladišču ali v skladišču naših partnerjev (dodatno označeno), od katerih lahko blago k vam odpošljemo nemudoma in ga lahko pričakujete predvidoma v 1-3 delovnih dneh, izjemoma kakšen dan dlje. Če pa artikel ni na zalogi velja predviden dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla.

Dostava naročenega blaga za nas izvaja Pošta Slovenije, ki vam ne zaračuna nikakršne dodatne provizije za plačilo po povzetju ob dostavi. Dostavo naročenega blaga Pošta Slovenije izvaja v dopoldanskem času, na območju večjih pošt pa imate na blagajni za manjše pakete tudi možnost izbire dostave po 16 uri.

V primeru izrednih dimenzij, velike teže ali drugih izrednih okoliščin pa si pridružujemo pravico, da vam dostavo izvršimo z drugo dostavno službo in vam dostavo dodatno zaračunamo (če bi vam sicer pripadala brezplačna dostava). O tem boste seveda takoj obveščeno. Pri paketih večjih dimenzij lahko naročeno blago pošljemo preko druge dostavne službe, saj nekateri naši dostavni partnerji ne sprejemajo večjih tovorov.

Če vas ob dostavi ni na naslovu navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti skladno z njihovimo pogoji poslovanja oz. pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo. Paketno dostavo dostavne službe vršijo načeloma v dopoldanskem času. Preden je naročilo odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo naročeno prišlo na pravi naslov.

​Dobavljivost posameznega artikla je prikazana na strani artikla.


DOBAVLJIVOST ARTIKLOV

V primeru, da dobavljivost artikla ni objavljena na strani preverite dobavljivost artikla na info@bimbo.si.  

Dobavljivost oziroma predviden rok dobave posameznega artikla je objavljena na strani posameznega artikla in se dnevno ažurira glede na dobavljivost s strani naših dobaviteljev. Trudimo se biti ažurni, a zaradi obdelave podatkov lahko pri objavi dobavljivosti posameznega artikla pride do zamika pri objavi dobavljivosti za posamezni artikel, za kar se vam vnaprej opravičujemo. Ob hkratnem naročilu več artiklov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 5 dni) dostavo v dogovoru z vami izvedli deljeno. V primeru, da je pri artiklu status "Na zalogi" je artikel na zalogi pri nas ali našem dobavitelju in ga lahko odpošljemo v do 3 delovnih dneh.

Če je ob artiklu objavljen status "V prihodu" le to pomeni, da točen rok dobave še ni znan, ker artikla trenutno na tržišču še ni in se šele pričakuje njegovo distribucijo. Če pa ob artiklu vidite status "Prosimo preverite" pa točen rok dobave ni znan, ker je artikel trenutno na tržišču pošel in zato nimamo točnega roka dobave. V primeru, da naročite izdelek z navedenima statusima lahko od pogodbe odstopite kadarkoli.

V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.

​Za izdelke iz razprodaj, kjer so zaloge pri nas ali naših dobaviteljih omejene si pridružujemo pravico, da izdelka ne dostavimo in prekličemo naročilo, če zaradi zamika pri ažuriranju razpoložljivih zalog ali morebitnih poškodb ali izgub med transportom izdelka več ne moremo dobaviti, ker ni več na voljo. V tem primeru se bomo potrudili, da skupaj z vami najdemo rešitev, ki bo ustrezna za vas.​

Dobavni rok, ki je objavljen na strani za artikle, ki niso na zalogi je podan glede na dobavljivost s strani naših dobaviteljev. Pri tem je upoštevan optimalni čas tranzita od dobavitelja k nam, kakor tudi od nas k vam. Žal lahko pride pri dobavi s strani proizvajalca in pri tranzitu do zamud s strani dostavnih služb, na katere pa žal nimamo vpliva in tudi ne moremo prevzeti odgovornosti.  


EMBALAŽA

Ker nekatero blago od naših dobaviteljev lahko prejmemo preko paketnih dostavnih služb se lahko zgodi, da izdelek prepakiramo v novo škatlo, če ocenimo, da bi pošiljanje v originalni škatli pomenilo povečano tveganje za nastanek poškodb. V takem primeru zagotavljamo, da je blago novo in je zapakirano v neoriginalno škatlo izključno iz naslova zaščite pošiljke med transportom do vas. Enako bodo artikli, ki so s strani proizvajalca pakirani po več kosov dostavljeni v generični embalaži, a zagotavljamo, da je blago novo. 


DOSTAVA OB SUMU ZLORABE

Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.

Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta. 


STROŠKI DOSTAVE

Naročeno blago v vrednosti nad 400 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.​

Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred podajo naročila. Pred potrditvijo naročila boste imeli možnost izbrati med izvajalci dostave (če jih je več). Ob vsakem bo navedena tudi cena dostave tako, da boste lahko izbrali med tistim, ki vam najbolj ustreza. Cena je vezana na težo artikla oz artiklov. 


PRIJAVA POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj pri dostavni službi pred prevzemom skupaj z dostavljalcem podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki ali prevzem le te zavrniti.

V skladu z 68 Členom ZvPot-1 nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s podjetja na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik.


​OBVEŠČANJE O NAROČILIH

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Na vašem računu lahko prenesete tudi elektronske verzije posameznih dokumentov za vašo nadaljno uporabo.


IZPOLNITEV OBVEZNOSTI

Šteje se, da so naše obveznosti izpolnjene z izročitvijo dejanske posesti nad naročenim blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca.

Za dostavo na dom se ne šteje puščanje blaga pred vrati vašega stanovanja zato takim željam ne moremo ustreči.

IZadnje ažuriranje 31.01.2023 ob 18:43 uri