Vsa ponudba
 

Reklamacije, vračila

VRAČILO IZDELKOV 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 134. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak neprevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu.

Pred vračilom izdelka prosimo izpolnite naš spletni obrazec, tiskani obrazec ali nam pošljite nedvoumno izjavo po mailu. Po izpolnitvi obrazca ali prejetju vaše izjave vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat.

Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec. 

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec pri plačilu naročila razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov info@bimbo.si

Vračilo blaga brez ustreznega predhodnega obvestila ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Če naročilo izvede pravna oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.  

Vsi rezervni deli se naročajo izključno po naročilu strank in za točno določen mnamen in jih zato ni možno vrniti!


​GARANCIJA 

Minimalni garancijski rok za izdelke je skladno z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji 12 mesecev. V času garancijskega roka za servisiranje izdelka poskrbimo mi. Izdelek, za katerega uveljavljate garancijo skupaj z računom in garancijskim listom (priložen izdelku) dostavite na naš naslov. 

Garancija na vse otroške vozičke ter avtosedeže kupljene pri nas nudimo podaljšano, to je 24 mesečno garancijo.

Garancija se lahko uveljavlja tudi samo z računom.

GARANCIJSKA IZJAVA 

Dajalec garancije kupcu jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas (garancijski rok):

  • za vse vozičke in avtosedeže 24 mesecev;
  • za ostalo otroško opremo in ostale izdelke 12 mesecev;
  • za potrošno blago (baterije, akumulatorje) 6 mesecev.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je kupec prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno lahko kupec zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Garancija velja za napake pri delovanju izdelka, ki so posledica pomanjkljivosti uporabljenih materialov in nepravilnosti v procesu proizvodnje pod pogojem, da je izdelek bil montiran in uporabljen v skladu z navodili proizvajalca.

Garancija proizvajalca ne velja v primeru:

  • uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca, kot tudi v primeru nespoštovanja navodil;
  • uporabe izdelka v namene za katere ni bil izdelan;
  • napačne montaže izdelka;
  • mehanskih poškodb in napak nastalih brez krivde proizvajalca;
  • poškodb in napak nastalih zaradi elementarnih nesreč (strela, potres, požar, poplave, ipd.) ali naključja;
  • poškodb in napak nastalih zaradi neprimerne napetosti električnega omrežja (npr. električni udar, ipd.);
  • popravil ali posegov v izdelek opravljenih s strani osebe, ki je proizvajalec za to ni pooblastil;
  • kakršnihkoli modifikacij izdelka.

Garancija proizvajalca velja v primeru normalne uporabe izdelka v skladu z namenom izdelka ter v skladu z navodili za uporabo in vzdrževanje izdelka.

Proizvajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil servis in nadomestne dele za izdelke vsaj še 2 leti po preteku garancijskega roka.

Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Zgoraj navedeni pogoji garancije ne izključujejo pravic kupca, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu iz naslova neskladnosti.

Proizvajalec oziroma servis lahko kupcu za čas popravila blaga, za katerega je bila izdana obvezna garancija, na željo kupca zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda. O tem nas prosimo obvestite ob uveljavljanju zahtevka.

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

Za prijavo okvare v garancijski dobi izdelka prosimo izpolnite naš obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za uspešno rešitev okvare.

Če vaš izdelk ne bo popravljen v 45 dneh od sprejema v popravilo, bomo vaš izdelek zamenjali z novim.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

Za prevoz aparata priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa o okvari.

Če se ugotovi, da je za nedelovanje izdelka kriva neprimerna uporaba ali vzdrževanje oz. kakršnokoli nepooblaščeno poseganje v izdelek bodo kupcu zaračunani stroški diagnostike oz. pregleda, morebitni stroški popravila ter poštnina.


SKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo ko:
  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, ki so navedene v opisu na naši strani in je dogovorojeno v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v spodnjem vrstnem redu iz tega odseka,upravičen da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Vzpostavitev skladnosti

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se kupcu brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Prodajalec lahko zavrne kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da kupec blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.


Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je kupec prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kupecne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Kupec v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo o neskladnosti lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Kupec prodajalcu omogoči, da blago, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Obstoj neskladnosti

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka kupca.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec kupcu vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je kupec blago poslal nazaj.

Kadar kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Prodajalec si pridržuje pravico, da vračilo vplačanega zneska zadrži do vračila blaga (če le to še ni bilo vrnjeno).

Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Za reklamacije iz naslova neskladnosti prosimo izpolnite naš spletni obrazec, tiskani obrazec ali nam pošljite nedvoumno izjavo po mailu. Po izpolnitvi obrazca ali prejemu vašega obvestila vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.


Za čimprejšnjo razrešitev in korektno komunikacijo vas vljudno naprošamo, da vse zahtevke sprožite preko navedenega obrazca. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Zadnje ažuriranje .22.2023 ob 10:55 uri